10 правил вигідного ремонту цифрової техніки

foto_remonttelefonov

1. Якщо Ваш пристрій зламався, або, на Ваш погляд, став працювати невідповідним чином (з помилками, або будь-якими іншими недоліками, що не були йому властиві раніше), то, в першу чергу, Вам необхідно з’ясувати, є Ваш пристрій гарантійним чи термін гарантії у нього вже минув  (вказується у гарантійному талоні на техніку, який Ви отримали при покупці).

секрети дешевого ремонту2. Якщо гарантія все ще діє, то, в такому випадку, або в талоні, або в Інтернеті знаходимо адресу авторизованого сервісного центру фірми-виробника, беремо гарантійний талон, зламану техніку і направляємось туди. Клієнти Мультимедіа можуть одразу звертатись в наш Сервісний центр, який обслуговує всю техніку, яка продається в магазинах мережі.

3. Якщо гарантійний термін закінчився, або техніка має механічні пошкодження якої-небудь частини, або потрапляння рідини тощо, треба знати, що ремонт буде платним. Не варто намагатись здавати таку техніку в авторизовані сервісні центри, тому що тим самим Ви тільки витратите свій час.

секрети дешевого ремонту

4. Для того, щоб здати техніку на ремонт Вам потрібно мати з собою: саму техніку із зарядним пристроєм, та, бажано, усю комплектацію: акумуляторну батарею, карту пам’яті, навушники, – в залежності від того, що саме не працює. Важливо: ноутбуки, планшети, електронні книги приймаються з зарядним пристроєм.

5. В Центрі Ремонту Вам мають запропонувати діагностику, для того щоб визначити який саме потрібен ремонт, скільки він буде коштувати та скільки часу на це буде потрібно.

6. Ремонт має здійснюватися тільки після погодження з Вами усіх умов.

7. Намагайтесь задати якомога більше питань – що? як? чому? Чим більше Ви отримаєте інформації, тим менше вірогідності, що в кінцевому підсумку виникнуть непорозуміння і конфлікти.

8. В Центрі Ремонту Вам мають видати квитанцію, в якій має бути вказано, що Ваша техніка була прийнята на обслуговування. Також на ній повинні бути вказані дата прийому, Ваші дані, найменування техніки, її серійні номери, серійні номери акумулятора, зарядного пристрою тощо,секрети дешевого ремонту та деталі щодо її несправності.

9.Зберігайте Вашу квитанцію, адже вона є Вашим гарантійним документом протягом усього терміну ремонту Вашого пристрою.

10. Коли забираєте техніку з ремонту, перевіряйте ії на працездатність та не забувайте отримати гарантію на виконану роботу та запчастини.

Сподобалась стаття? Поділіться з друзями!